مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 11:072022-06-13اقتصادي

فارس من| امسال 7.5 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور تکمیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی  آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه درخصوص سوژه مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من سوژه ای با عنوان درخواست تعریض و 2 بانده کردن جاده قره ضیاالدین اظهار کرد: امسال پروژه تعریض و بهسازی محور ایواوغلی تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو وارد مرحله اجرا شده است.

وی گفت: ساخت و توسعه این بخش از کریدور بزرگراهی غرب کشور می تواند دسترسی به پایانه مرزی بازرگان را تسهیل و تحول گسترده ای در زیرساخت های حمل ونقل بین المللی رخ می دهد.

مدیر کل راه و شهرسازی  آذربایجان غربی تصریح کرد: برنامه ریزی شده امسال 7.

5 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در شمال آذربایجان غربی با اعتبار 620 میلیارد ریال تکمیل شود که سه راهی ایواوغلی به گیت منطقه آزاد بخشی از آن است.

حمزه لو اضافه کرد: پروژه ساماندهی ورودی سیه چشمه به طول 2 کیلومتر با اعتبار 166 میلیارد ریال امسال در همان منطقه شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه تعریض و بهسازی چایپاره به حمزیان جزو مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان خوی است که 249 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من سوژه ای با عنوان درخواست تعریض و 2 بانده کردن جاده قره ضیاالدین ثبت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| امسال 7.5 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور تکمیل می شود

فارس من| امسال 7.5 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور تکمیل می شود